onsdag den 10. juli 2013

Dagens nyheder - Læs bla. om Ingeniøraspirant: »Hvis jeg ikke prøver, ender jeg som en bitter mand«

»Det nærmer sig en lykkefølelse«
Dagen, hvor den første kunde prøvede produktet, var helt speciel, fortæller Camilla Ley Valentin, medstifter og ejer af softwarevirksomheden Queue-it. Men de andre dage på jobbet er også fantastiske, og gør det til et drømmejob. Der er dog også negative sider ved at være iværksætter.Foto: Erik Refner
Læs mere her

Han skal sikre DONG medvind
Schweizeren Samuel Leupold står i spidsen for DONG Energys hastigt voksende vind-afdeling. Hans store opgave er at gøre vindmøller på havet konkurrencedygtige. Foto: Kasper Palsnov
Læs mere her

Eks-politikere scorer kassen i erhvervslivet
Det er bogstaveligt talt gyldne ord, der kommer fra politiske pensionister som Timothy Geithner og Bill Clinton. Foto: MANDEL NGAN
Læs mere her

Ingeniøraspirant: »Hvis jeg ikke prøver, ender jeg som en bitter mand«
http://karriere.jobfinder.dk/artikel/ingenioeraspirant-hvis-jeg-ikke-proever-ender-jeg-som-en-bitter-mand-312 I gymnasiet var han i chok over det høje niveau i fysik og kemi. Alligevel har 25-årige Thomas Boel altid drømt om at blive ingeniør og søger nu ind på Fysik og Nanoteknologi på DTU. Jobfinder
Læs mere her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar