torsdag den 23. oktober 2014

Dagens nyheder - Læs bla. om Ind imellem spurgte jeg mig selv, om jeg var ved at blive en af dem med halskæde med store sten, lil

Sådan presser du din løn i vejret
http://karriere.jobfinder.dk/artikel/saadan-presser-du-din-loen-i-vejret-2293 Dokumentation og faste aftaler skal være på plads, hvis du vil overbevise chefen om, at du ikke får løn som fortjent, fastslår erhvervspsykolog. Jobfinder
Læs mere her

Danmarks sejeste ingeniør: Her er de seks finalister
Dommerne har udvalgt seks nominerede til titlen som Danmarks sejeste ingeniør. Se navnene her.
Læs mere her

Danmarks sejeste ingeniør: Her er de seks finalister
Dommerne har udvalgt seks nominerede til titlen som Danmarks sejeste ingeniør. Se navnene her.
Læs mere her

Ind imellem spurgte jeg mig selv, om jeg var ved at blive en af dem med halskæde med store sten, lil

Læs mere her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar