tirsdag den 31. marts 2015

Dagens nyheder - Læs bla. om »Jeg glemte lige at nævne min alder«

»Man skal skilte med at være ambitiøs«
Jeg fortalte min tidligere chef, at mit mål var at få hans job. Det er den rigtige måde at gøre det på, siger Steffen Juncker, der er markedschef hos Flügger.Foto:
Læs mere her

»Jeg går efter konkret værktøj«
Jeg går efter konkret værktøj, så vi kan lære at arbejde smartere til daglig, lyder det fra Heidi Have, der arbejder i den danske del af den amerikanske IT-koncern, HP.Foto:
Læs mere her

»Tre timers læsning hver aften«
Arbejdspresset er stort på hele studiet. Det er ikke for tøsedrenge, siger Michael Wrang Mortensen, der er chef for den kommercielle udvikling hos Ferrosan Medical Devices.Foto:
Læs mere her

»Jeg glemte lige at nævne min alder«
Emner Arbejdsmarked http://karriere.jobfinder.dk/artikel/jeg-glemte-lige-naevne-min-alder-2920 65 år gammel og med 40 års erfaring ville mange måske vælge pension. Ingeniør Paul Kristian Thomsen søgte i stedet nyt job og begyndte 1. januar som projektleder hos Niras. Der skulle ske noget nyt, følte han. Jobfinder
Læs mere her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar