fredag den 28. februar 2014

Jobzonen går direkte efter de studerende med nyt samarbejde

image description
Jobzonen og Metroxpress har netop indgået en samarbejdsaftale, der gør Jobzonen til den største danske jobportal, målt i dækning på print og online. Samarbejdet skal samtidig styrke Jobzonen i kampen om de unge.
Med Metroxpress i netværket styrker Jobzonen sit forhold til det yngre segment og gør det muligt for virksomhederne at kommunikere direkte til den relevante målgruppe.

»Vi er yderst tilfredse med at have indgået et samarbejde med Danmarks mest læste dagblad. Vi ser frem til en tættere kontakt med Metroxpress-brugere, som er et vigtigt segment for en jobportal som Jobzonen. Metroxpress har rigtig godt fat i det yngre segment, her i blandt de studerende, som i fremtiden bliver en mangelvare på jobmarkedet,« siger Jesper Kristoffersen, Salgs- og marketingdirektør i Jobzonen.

Teknologisk platform var afgørende
Metroxpress henvender sig til moderne, travle storbymennesker, der vil læse om hverdagens vigtigste nyheder på en ungdommelig og underholdende måde – uanset om det er via avisen eller via mx.dk.

»Vi har valgt at indgå et samarbejde med Jobzonen, fordi deres jobportal følger den teknologiske udvikling, vores brugere efterspørger, og deres nye platform understøtter vores egen strategi, om at henvende sig til det yngre, mobile publikum,«, siger Kenneth Madsen, Salgsdirektør hos Metroxpress.

Jobzonen samarbejder med landets største dagblade og nyhedsmedier. Jobportalens samarbejde inkluderer blandt andet Politiken, Jyllands-Posten, Ekstra Bladet med flere. Med tilføjelsen af Metroxpress til netværket har Jobzonen Danmarks ubetinget bredeste dækning på print og online.

PÅ BILLEDET
Antal månedlige læsere/brugere i netværket fordelt på danske jobportaler.

Kilde: Index Danmark/Gallup, 2.3 kvartal 2013, Gemius SA – gemiusAudience, oktober 2013. Base: 4.829.000 personer / 13.849 interviews.

Læs mere her

tags: Danmark, Ekstra Bladet, direktør, interview, 2013, portal, Audi, Politiken, Jylland, storby, virksomhed, teknologi, Gallup, strategi, jobmarked, jobportal, studerende, marketingdirektør,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar