tirsdag den 13. september 2011

Employer Branding-konference

I takt med at vi får adgang til mere og mere information gennem teknologien, bliver det desuden nemmere og nemmere at kopiere konkurrenters konkurrencemæssige fordele. Dette går dog begge veje selvom din virksomhed kan lade sig inspirere af andre virksomheders nytænkende tiltag eller den nyeste teknologi inden for området, så kan dine konkurrenter ligeledes benytte sig af den flydende information og tyvstjæle din virksomheds særlige fortrin.

Der findes dog et område, hvor konkurrenter ikke kan kopiere dine fordele, og det er de menneskelige kompetencer, som er ansat i virksomheden. Det gælder således om at have de dygtigste medarbejdere i virksomheden og herved adskille sig fra konkurrenterne gennem medarbejderstyrkens helt unikke kompetencer.

Probana afholder d. 2. november 2011 en Employer Branding-konference på Hotel Royal i København, hvor du bl.a. præsenteres for Employer Branding som begreb samt konkrete værktøjer, så du kan begynde at fokusere på at styrke din virksomheds Employer Branding allerede den efterfølgende dag.

Konferencen indeholder fire overordnede emner, og du kommer således grundigt omkring Employer Branding.

1. Hvad er Employer Branding
Det er essentielt at fastholde og tiltrække de bedste medarbejdere for herved at levere de bedste resultater. Du vil i denne del af konferencen blive præsenteret for begreberne ?Employer Branding? og ?Employer Brand? og lære mere omkring, hvad begreberne indebærer i praksis.

2. Tidens trend og Employer Branding
Grundet den stigende fokus på brugen af sociale medier er der kommet langt flere muligheder, hvorpå man kan benytte sig af Employer Branding. De sociale medier er en del af disse muligheder, og denne del af konferencen vil give dig konkrete værktøjer til, hvorledes disse metoder kan bruges.

3. Employer Branding og bundlinjen
Hvis Employer Branding skal skabe værdi på bundlinjen, er det vigtigt, at der er overensstemmelse mellem virksomhedens overordnede strategi og Employer Branding-strategien, hvilket netop vil være omdrejningspunktet for denne del af konferencen.

4. Fra tanke til handling
I forlængelse af ovenstående emne vil denne del af konferencen give dig indblik i, hvorledes Employer Branding-strategien kan føres ud i livet for herved at sikre en værdiskabende og succesfuld Employer Branding-indsats.

Du kan tilmelde dig konferencen via følgende link: http://www.probana.com/invitation.employerbranding.htm

Når du tilmelder dig konferencen får du desuden adgang til et spændende online modul, som indeholder den grundlæggende teori inden for Employer Branding, kommunikation og markedsføring.

Læs mere her

tags: København, markedsføring, 2011, virksomhed, teknologi, konkurrence, Probana, kommunikation, strategi, øl,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar