tirsdag den 27. september 2011

Konferencen din arbejdsplads ikke må gå glip af

Kampen om de bedste kandidater til virksomhederne er spidset til, og vigtigheden af at have de dygtigste medarbejdere er til stadighed, hvad der adskiller virksomheders fremgang og vækst.

Det strategiske arbejde med Employer Branding er derfor vigtigere end nogensinde før, og det er med stor glæde Probana kan præsentere en konference, som giver dig viden, inspiration og konkrete værktøjer til at øge tiltrækningen og fastholdelsen af de dygtigste medarbejdere.

I samarbejde med eksperten Johannes Jørgensen, strategisk rådgiver og ekstern lektor på Handelshøjskolen i København, inviterer vi dig, dine kolleger og netværk til stor Employer Branding konference på Hotel Royal i København.

Som deltager får du også adgang til et spændende onlinemodul, som naturligvis har fokus på den grundlæggende teori indenfor Employer Branding, kommunikation, markedsføring etc.

Allerede nu har flere HR-konsulenter og personaleansvarlige tilmeldt sig - både fra det private og offentlige - og det kunne være spændende, hvis I også havde lyst til at deltage.

Deltagerpris: Pga. den store tilslutning til dagen er deltagerprisen kr. 3.000,- (normalpris kr. 8.000,-).

Er I 3 deltagere tilbydes en samlet pakkepris á kr. 6.500,-. ex moms

Program
Kl. 8.30 Morgenmad og networking

Kl. 9.00
Velkomst og indledning
- Udlevering af den nye store guide til Employer Branding

Kl. 9.15 Hvad er Employer Branding?
At markedsføre sig selv som arbejdsgiver for at fastholde og tiltrække medarbejdere, er essentielt, når man ønsker langsigtede og voksende resultater. Mange har en god fornemmelse af, hvad Employer Branding indebærer, men det er langt fra alle, som kender til begrebet i praksis. Første del vil bl.a. komme ind på:
- Hvad er et Employer Brand?
- Hvad er Employer Branding?

Kl. 10.30 Pause

Kl. 10.45 Tidens trend og employer branding
Facebook, Twitter og andre sociale medier har skabt nye og anderledes muligheder for, hvordan man som virksomhed kan kommunikere med omverdenen. Det ses i højere grad, at disse metoder bruges som en konkret del af virksomheders Employer Branding. Du vil i dette oplæg få konkrete værktøjer, metoder etc.:
- Generation Y & X
- Målgruppemodeller
- Karakteristika
- Utraditionelle metoder

Kl. 12.00 Frokostbuffet & kaffe

Kl. 13.00 Employer Branding og bundlinjen
Det kan være en kompliceret proces at arbejde med en Employer Branding strategi, da man skal have øje for mange parametre. Men strategien er med til at danne fundamentet for et værdiskabende og effektivt arbejde med Employer Branding. Oplægget vil bl.a. sætte fokus på:
- Hvorfor en strategi
- Forslag til udarbejdelse af strategien
- Overvejelser i forbindelse med udarbejdelsen af strategien
- Konkrete cases

Kl. 14.15 Fra tanke til handling
Den sidste - og oftest den største - udfordring er at høre strategien ud i livet. Udarbejd derfor en konkret og langsigtet handlingsplan, som skal sikre en værdiskabende og succesfuld Employer Branding indsats. Oplægget vil bl.a. komme ind på:
- Faldgrupper
- Målsætninger
- Employer Branding & HR
- Forslag til en handlingsplan
- Q&A

Kl. 15.30
Afslutning

Hurtig tilmelding kan anbefales, da der på forhånd er meget stor tilslutning til konferencen.

Læs mere her

tags: København, markedsføring, Handelshøjskolen, Facebook, virksomhed, moms, Probana, HR-konsulent, kommunikation, strategi, arbejdsgiver,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar