søndag den 25. marts 2012

Effekten af de sociale medier

Omkring 400 millioner mennesker bruger Facebook hvem ville ikke gerne gøre sig bemærket overfor sådan en flok

Der ligger et stort potentiale i, de sociale medier som Facebook og Linkedin for virksomheder og medarbejdere, når det gælder markedsføring, kommunikation og branding. Det er ikke kun udadtil virksomhederne kan gøre gavn af de sociale medier. Facebook kan også forbedre det interne samarbejde medarbejderne i mellem og på tværs af afdelinger. Således er de sociale medier med til, at styrke relationerne både i og uden for virksomheden. Det er evnerne til at kommunikere, til at skabe følelsesmæssige stemninger der er afgørende for at produktet sælges. Det, der bliver genstand for organisationen, er både det liv der gennemstrømmer forbrugeren og medarbejderen. Det vil sige, at organisationen bliver noget mere løst, en organisering der giver relationer på kryds og tværs hvorfor de sociale medier kan blive så vigtige.

Grib muligheden for at anvende de sociale medier på en mere strategisk måde og få en række værktøjer, som gør dig i stand til at håndtere de mange udfordringer i den forbindelse. I samarbejde med eksperter fra OMI & NODES inviterer Probana hermed dig, dine kolleger og netværk til konferencen omkring brugen af sociale medier den 27. marts 2012.

Læs mere her http://www.probana.com/invitation.facebook.htm


Læs mere her

tags: markedsføring, Facebook, 2012, virksomhed, Probana, kommunikation, strategi, organisation, værktøj,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar