onsdag den 8. august 2012

Doner 5 kr. til hospitalsklovnene, blot ved at fortælle din drøm!

Danny Millek Stifter og Partner af karrieremediet Karrieredrøm.dk, har et ønske om at få skabt en spændende debat om karrieredrømme. Det har han valgt at gribe an på sin helt egen måde, for det er ikke altid nemt at få folk til at berette om deres drømme.

Jeg ved jo godt at det kan være grænseoverskridende for nogen at skulle berette omkring deres drømme, men for lige så mange kan det være befriende og dejligt at få lidt positiv og konstruktiv respons på sine drømme. På den gamle side havde vi stor succes med at få gang i debatten på netop dette spørgsmål hvad er din drøm , det kunne jeg godt tænke mig igen. Men i forbindelse med relanceringen, var det desværre nødvendig at starte på en frisk i vores forum samt med de tilmeldte brugere, derfor kom jeg i tanke om dette lidt anderledes tiltag. fortæller Danny Millek

Danny Millek vil personligt donere 5 kr. for hvert et seriøst svar der kommer på spørgsmålet Hvad er din drøm i debatten her: http://www.karrieredroem.dk/Velkommen/5-Hvad-er-din-drom.html

Der er allerede et par rare mennesker der har ville se Danny punge ud, men mon ikke der er flere der tør fortælle om sin drøm og på den måde lade donationen stige fra de nuværende 25 kr. til lidt mere.

Jeg håber da at jeg får lov at donere lidt mere end blot de 25 kr. men det var nu også bare en skør ide jeg fik. Jeg så jo i virkeligheden helst at folk selv fandt deres vej til vores medie, for på den måde at lade sig inspirere af hinanden og dele hjælp og viden hinanden imellem. Lyder det fra Danny Millek

Hvorfor lige hospitalsklovnene, tænker du måske - Men Danny s svar er klart.

Jeg ved de har behov for støtte, desuden faldt jeg over et opslag på Facebook. Hvor de gjorde opmærksom på at de var hårdt presset økonomisk, så tænkte jeg hvorfor ikke kombinere min drøm med deres behov. Selvom jeg godt ved at min donation måske ikke bliver den største, har lidt jo også ret.

Karrieredrøm.dk indeholder meget mere end bare debatforummet, hvor brugerne kan komme hinanden lidt ved. Karrieredrøm.dk tilbyder udover deres mange inspirationsartikler og interviews nemlig også konkret hjælp til jobsøgningen og karrieren. Det gør de igennem deres gratis CV-Database , deres josøgningspakker samt deres tilbud om coaching.

Ja vi har jo efterhånden fået bygget et rigtig godt fundament på karrieredrøm.dk, ikke mindst igennem de mange tilmeldinger vi hver dag har til vores gratis CV-Database. Men særlig stolt er jeg over at kunne præsentere navne som Martin Thorborg, Kaare Danielsen og Sussi La Cour i vores interviewsektion. Vi har besluttet at have et stort interview hver måned, som vores nyhedsbrevsmodtager nyder godt af. Fortæller Danny Millek

Se alle de seneste interviews på karrieredrøm.dk her: http://www.karrieredroem.dk/


Læs mere her

tags: hospital, interview, økonomi, Facebook, Sussi La Cour, Martin Thorborg, coach,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar