onsdag den 8. januar 2014

Forny dig selv! . . .er dit liv det værd

Er det bedre at bruge tusindvis af kroner om året på makeup m.m. så du kan de skøn ud for dine omgivelser Hvad dig selv, dit indvendige dig. Har du nogen sinde brugt penge på at forskønne dig selv inden i, eller ser du dig selv som total ligegyldig, så ligegyldig at du slet ikke er værd at bruge penge på

Forestil dig at du brugte den samme energi på dit indvendige som du bruger på dit udvendige, så som make-up, tøj, frisør.

Begynd at forskøn dig selv indvendig, og du vil oplevet en forandring i dit liv.
Selvudvikling! JA, selvudvikling kan være det rette ord, og hvorfor ikke bare sige til dig selv, nu vil jeg forskønne mig selv, mit rigtige selv, det der er inden i mig, den jeg i virkeligheden er, og ikke den person jeg altid skal forestille mig at være over for alle andre mennesker.

» Du skaber dit eget liv, og med personlig udvikling som coaching kan være for dig, kan du ændre dårlige dage til godt dage.

» Coaching hjælper med at udvikle dig i din lederrolle og få afdækket dit potientiale.

» Når du coaches vil du finde at stress elimineres, og samtidig bliver du meget bedre til at være tilstede og leve i nuet.

» Når jeg coacher dig bliver du i stand til at slippe dine bekymringerne og du bliver i stand til at skab resultater, dette kan være første skridt i din personlige udvikling.

Læs mere her

tags: penge, stress, energi, Coaching, frisør, coach,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar