fredag den 1. april 2011

Styrket fokus i Aller Medias topledelse

Aller Media ændrer i ansvars- og referenceforholdet i topledelsen for at fokusere yderligere på følgende centrale områder i koncernens strategi:

- Styrkelse af nordisk samarbejde, både hvad angår brands og indhold
- Udvikling af nye mediekoncepter til kvindemålgruppen, herunder primetime agendaen
- Udvikling af koncernens position og synlighed i mediemarkedet

Pernille Aalund bliver fremover ansvarlig for disse områder. Hendes titel bliver direktør for forretningsudvikling, og hun fortsætter som medlem af direktionen.

"Jeg mener, at vores topledelse på disse centrale områder bliver styrket yderligere ved at udnytte Pernille Aalunds erfaringer og kompetencer på tværs af organisationen og ikke kun i magasindivisionen som i dag," udtaler Pål Thore Krosby.

"Jeg ser frem til at kunne fordybe mig i forretningsudvikling på tværs af både lande og medier. At sætte tænderne i kommende tendenser og medvirke til, at vi i ALLER er på forkant, som det farverige mediehus koncernen er! , udtaler Pernille Aalund

Samtidig overtager udgiverdirektør Per Ingdal ansvaret for hele udgiverdivisionen inklusiv magasinerne, hvilket betyder, at samtlige chefredaktører refererer til ham.

Ændringerne træder i kraft den 1. april 2011.

For yderligere information kontakt venligst

Pål Thore Krosby
Adm. direktør
Aller Media A/S
Tlf.: 72 34 20 00

Pernille Aalund
Direktør for forretningsudvikling
Aller Media A/S
Tlf.: 72 34 20 00

Om Aller Media A/S
Aller Media A/S er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden med et samlet ugentligt oplag på omkring 3,2 mio. eksemplarer, og hver uge læser mere end 2 mio. danskere et af Allers mere end 20 blade og magasiner i Danmark. Allers markedsandel på ugeblade er 73 pct. og 24 pct. på magasiner. Sideløbende med blad- og magasinproduktion bevæger Aller Media sig over på nye medieplatforme for blandt andet at møde læserne på nettet og mobilen. Aller har ca. 564 ansatte i Danmark. For yderligere information se www.aller.dk.

Læs mere her

tags: direktør, Danmark, 2011, bilen, chefredaktør, strategi, organisation,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar