søndag den 5. juni 2011

Sognepræst Mette Behrndtz ny formand for Hørby Ungdomsskole

The system cannot find the file specified. Flere af Hørby Ungdomsskoles elever var for nyligt med i skovene ved Marselisborg i Århus, hvor de deltog i 1900 stafetten. Et løb, der finder sted på en meget kuperet og krævende rute, og som derfor også kaldes Danmarks hårdeste stafetløb.

Mandag aften var Hørby Ungdomsskole, billedlig talt, selv vært ved et stafetløb, hvor deltagerne bestod af skolens repræsentantskab, som kommer fra baglandsgrupperne KFUM/K, Indre Mission, FDF og Blå Kors.

En af deltagerne var skolens bestyrelsesformand, sogne- og ungdomspræst Ole Pihl, der efter et meget vellykket, veltilrettelagt og visionært løb ønskede at give stafetten videre til en ny formand.

En enig bestyrelse valgte at overdrage formandsposten til sognepræst og ph.d., Mette Behrndtz, der udtaler: Jeg vil med valget som bestyrelsesformand efter Ole Pihl glæde mig til at bære stafetten videre. Om det bliver Danmarks hårdeste stafetløb for mig kan kun tiden vise; men jeg vil arbejde på, at bestyrelsen og jeg ved fælles hjælp kan bringe stafetten videre på en måde, så alle med tilknytning til Hørby Ungdomsskole fortsat kan juble ved målstregen.

Læs mere her

tags: Marselisborg, Danmark, bestyrelsesformand, Århus,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar