onsdag den 16. januar 2013

Stærkt netværk giver finanskrisen baghjul!

Undersøgelser viser at netværk med menneskelige relationer, er vejen til succes. Region Syddanmarks stærkeste netværk Value Connect® har lavet en analyse blandt medlemmer og gæster. Relationer mødes i mindre grupper, indtil videre i 6 byer i Region Syddanmark. En slags samfund hvor der er tillid og respekt. Og hvor man er oprigtig interesseret i andre mennesker, og den mest ægte udgave af sig.

Gruppen i Vejen drejer startnøglen for 2013 med en helt særlig event. Hvor man kan mødes med nye og kendte relationer. Samtidig med at man prøvekører biler hos Louis Lund A/S Toyota Vejen. Eventen "Drive Your Network" afholdes fredag 25/1.

Kl. 8.00 kl. 12.00 sker den officielle del. Fra kl. 12.00 til kl. 13.00 har man mulighed for at købe frokost, og få skabt relationer til dem man ikke har nået i bilerne , siger Bernt Lassen, mødeleder Value Connect® Vejen.

Yderligere information om eventen kan fås via nedenstående kontakt oplysninger. Eller på hjemmesiden Value Connect®.

Vores erfaring er at snakken går helt naturlig og ukompliceret, når man kører i bil sammen , siger Torben Kjær Madsen, indehaver af Value Connect®

Torben Kjær Madsen startede i 2009 netværket Value Connect®. Hans venner tvivlede på at han kunne sælge. Derfor begyndte han lidt ustruktureret at arbejde med sine relationer. I starten havde han 80 relationer. Ved systematisk og struktureret at arbejde med relationer har han i dag over 1.500. Alle har han mødt eller talt med. Relationer i Kolding opfordrede Torben til at starte sit eget netværk. Det gjorde de fordi hans tilgang til relationer er ægte og med oprigtig interesse.

Min overbevisning er, at jo mere jeg giver, des mere vil jeg få. Jeg kan tillade mig at konstatere, at jeg har netværket mig til succes. Begge mine forretninger er bygget op omkring netværk, og jeg laver aldrig salgsarbejde. Min succes er, fordi jeg altid tænker på andre før end mig selv , siger Torben Kjær Madsen.

Relationer i netværket tilbagemelder, at det de lærer hos Value Connect®, er tusinde gange mere værdifuldt end alverdens reklamer og annoncer. Torben Kjær Madsen deler gerne ud af sin viden og indsigt. Han leverer ofte træning til både medlemmer og iværksættere. Senest har han holdt workshops for iværksættere på House Of Innovation og Slagteriet Udviklingspark Vejle. Her har Torben lært iværksætterne hvordan de gør deres virksomhed konkurrencedygtig med et stærkt netværk.

Jeg har selv været iværksætter og ved hvor svært det kan være at få succes. Og hvordan man i det hele taget skal få taget hul på bylden og fundet det der gør sin virksomhed unik. De erfaringer jeg har fået i mit liv og den værdi jeg har opnået, vil jeg gerne berige andre med , siger Torben Kjær Madsen.

Hos Value Connect® bliver der løbende holdt events, træning, øvelser og debatter. Den næste som man altså kan se frem til er "Drive Your Network". Tilmeldingerne er allerede nået det halve af sit potentiale. Der er plads til 40 deltagere og man skal skynde sig, hvis man vil sikre sin plads.

"Som alt andet der sker hos Value Connect® bliver "Drive Your Network" helt sikkert en succes. Vi glæder os til at opleve deltagerne køre i mål med et større og endnu mere betydningsfuldt netværk", siger Bernt Lassen.

Kontakt:

Torben Kjær Madsen, Value Connect® - C-Value® / 50 89 60 00
Bernt Lassen, mødeleder Value Connect® Vejen / 40 80 24 90
Lisbet Rosendahl, Value Connect® - C-Value® /50 89 60 01

Kort om indehaveren:

Value Giver® og Effektiviseringstræner Torben Kjær Madsen er selvstændig på 7. år med firmaerne Value Connect® og C-Value®.

Hos C-Value® hjælper vi virksomhederne med at tjene flere penge. Undersøgelser fra Yougov viser at kun 34% af virksomheder arbejder konkret med at forbedre deres produktivitet. Vi løfter vores kunder fra at være i blandt de 66% af virksomheder som ikke tør arbejde med forbedringer, til at tage udfordringen.

Hos Value Connect® tilbyder vi succes til relationer, som har det potentiale. Medlemmerne mødes hver 14. dag i faste rammer. Her udfordres de med debatter, events, indslag, temaer og øvelser. Ligesom grupperne mødes på tværs til bl.a. Gæstedag. Vi har et brændende ønske om, at give os selv til andre netværkere i Value Connect®. Vores overbevisning er, at jo mere vi giver, des mere vil vi få. Vi kæmper for vores værdier: Værdi, Relationer, Interesser, Ægte og Modtagelig. Vores succes er lig med antallet af gode relationer vi betjener godt. Value Connect® er DIG, din succes er vores succces.

Citat:
Den mest værdifulde gave, du kan give andre, er den bedste udgave dig selv .

Læs mere her

tags: 2009, Vejle, 2013, Kolding, selvstændig, virksomhed, penge, produktivitet, Toyota, konkurrence,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar