Brugen af de sociale medier som eksempelvis Facebook er blevet enorm. Næsten dagligt er man inde for at tjekke status og opdateringer, og mange virksomheder har også fået øjnene op for de mange muligheder, når det kommer til markedsføring, kommunikation og branding har du?
Probana afholder d. 20. januar 2012 en heldagskonference omkring brugen af sociale medier på Hotel D'Angleterre i København. Grib muligheden for at anvende de sociale medier på en mere strategisk måde og få en række værktøjer, som gør dig i stand til at håndtere de mange udfordringer i den forbindelse.
Med udgangspunkt i relevante teorier, konkrete cases og brugbare værktøjer, vil Probana klæde dig på og komme med inspiration til, hvordan man kan strømline sit arbejde med de sociale medier, således det bliver mere effektivt og målbart.
Deltagerne får - før konferencedagen - adgang "gratis" til et onlinemodul med cirka 50 siders spændende sider med ny viden, værktøjer, guides samt inspiration.
Programmet på dagen følgende:
Virksomhedens brug af Facebook og sociale medier
Vil du være blandt de 20 % af alle virksomheder på FB, som har en strategi for jeres tilstedeværelse?
Herunder:
? Planlægning af virksomhedens facebook-strategi.
? Tilpasninger af medarbejdersider, kundesider, fansider etc.
? Hvad er forskellen på grupper og fansider?
Hvad kan man på de sociale medier og hvad kan man bruge det til?
En generel gennemgang af medierne og deres mange muligheder. Oplægget giver indsigt i de forskellige medier og deres forskellighed, samt hvorledes de kan anvendes i forskellige sammenhænge.
Herunder:
? Information
? Branding
Virksomhedens brug af Facebook og sociale medier HR
Går i dybden med virksomhedens brug af FB og LinkedIn som de primære medier, når vi snakker HR i de sociale medier. Netværk og relationer er vigtigere end nogensinde før pga. de mange ansøgere.
Herunder:
? Social kapital
? HR vs. ansatte
? Danfoss case
? Profilering af virksomheden
Cases fra internationale og danske virksomheder
Præsentation af cases fra både internationale og danske virksomheder, som skal illustrere, hvordan det kan betale sig at arbejde strategisk med de sociale medier. Endvidere vil de forskellige cases tjene som store inspirationskilder.
Hvordan ser den optimale strategi ud?
Der findes givetvis ikke noget entydigt svar på ovenstående spørgsmål, men oplægget vil alligevel forsøge at komme med nogle generelle råd og forslag til, hvordan man kan udarbejde en spændende strategi, som bidrager positivt på virksomhedens bundlinje.
Herunder:
? Framework på HR via sociale medier
? Dele i strategien
Læs mere om konferencen på http://www.probana.com/invitation.royalny.htm, hvor det ligeledes er muligt at tilmelde sig.
Læs mere her
tags: København, markedsføring, Facebook, 2012, virksomhed, Danfoss, Probana, kommunikation, strategi, øl,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar