Allan Sørensen er tiltrådt som ny analysechef i FDIM. Han kommer fra et job som onlinechef på Folketidende.dk.
"FDIM ønsker at være Danmarks digitale videncenter, og med Allan Sørensen i spidsen for analyseområdet er vi rustet til at føre visionen ud i livet. Allan Sørensen er en af de mest erfarne folk når det gælder analyse og internet. Han kommer med en alsidig baggrund, og kender mediernes behov, når det gælder tal og statistikker. Derfor er vi glade for at have ansat Allan," siger Morten Helveg Petersen, direktør i FDIM.
Det er en yderst kompetent analysemand, der fremover skal varetage hele analyseområdet for FDIM. Senest har Allan Sørensen været onlinechef på Lolland-Falsters Folketidende og tidligere har han beklædt stillinger som direktør for et webbureau og marketingchef hos Jubii.
"Jeg har fulgt FDIM og arbejdet med analyserne fra FDIM i mange år. Nu glæder jeg mig til at få fingrene endnu længere ned i tallene og være med til at sikre en større udbredelse til vores medlemmer og den øvrige omverden, af den store viden, der ligger i statistikkerne," siger Allan Sørensen.
FDIM har siden 1997 stået i spidsen for den officielle måling af hvor mange og hvem, der benytter netmedierne. I FDIM-regi har Allan Sørensen tidligere været formand for det udvalg, der sikrer at FDIMs trafikmåling løbende bliver udviklet og vedligeholdt.
Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til:
Morten Helveg Petersen, telefon 27 83 46 02
Læs mere her
tags: direktør, internet, Danmark, Jubii, Lolland-Falster, Lolland,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar