Selvom der er snak om krise og uro på det finansielle marked verden over, er det ønsketænkning at være i besiddelse af de mest talentfulde og kvalificeret medarbejdere, eller er det
Tiltrækningen af topkvalificerede medarbejdere og fastholdelse samt motivation af dine nuværende er essentielt for, at din virksomhed har og får succes. De organisatoriske målsætninger skal nås, og dette gøres gennem dine medarbejdere, da det er virksomhedens vigtigste aktiv!
Dine top motiverede medarbejders skaber ideer der udmunder sig i innovative-, funktionelle og banebrydende produktløsninger, der er et helt centrale bindeled mellem kundernes efterspørgsel af og de generelle markedsbehov.
Er din arbejdsplads gået i stå, går du på kompromis med dem du ansætter pga. mængden og kvaliteten, af de ansøgninger du modtager, og synes du at dine medarbejder mangler motivation i dagligdagen Hvis dette er tilfældet, skal du rette dit fokus mod virksomhedens Employer Branding. Det er det nye hippe organisationsværktøj til at forbedre tiltrækningen, fastholdelsen og motivationen af de menneskelige ressourcer eksternt og internt i organisationen.
Hvordan man skaber og implementere en stærk Employer Branding strategi og tager forbehold for de tilhørende aspekter er alt noget du vil få fod på med en Mini MBA fra PROBANA Business School. Der er netop blevet udviklet en ny og bedre Employer Branding Guide, der giver dig svar på hvordan du kan styrke din virksomhed. Med en Mini MBA fra Probana får du udvidet din horisont, udviklet dine kompetencer og udbredt dit netværk. Uddannelsen foregår i samarbejde med landets bedste undervisere fra de videregående akademiske uddannelser og toppen af det danske erhvervsliv. Mini MBA'en vil give dig de nyeste tendenser og værktøjer, der kan føre din virksomhed sikkert videre i den nye økonomi. http://www.probana.com/dip.asp
Læs mere her
tags: økonomi, uddannelse, OB, virksomhed, Probana, strategi, organisation, motivation, værktøj,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar