Hvordan håndterer du pressen, når krisen truer Bliv klædt på til at udvælge og formulere dine budskaber præcist og at få udarbejdet en velskrevet pressemeddelelse.
I samarbejde med landets førende kriseekspert og -rådgiver, partner Flemming Mieth fra Rostra Kommunikation, inviterer vi hermed dig, dine kollegaer og dit netværk til en stor konference om medietræning og krisekommunikation på Hotel Marriott i København d. 6. februar 2013. Journalisten Andreas Marckmann Andreassen vil i dagens anledning give en journalists syn på forholdet mellem medier og virksomheder.
Konferencen er for ledere, interne/eksterne konsulenter, kommunikations- & personaleansvarlige, der ønsker konkrete og effektive redskaber til at takle medierne, når mediestormen raser. Det vil glæde os, hvis I også har lyst til at deltage på denne spændende endagskonference.
Grib chancen og tilmeld dig selv og dine kollegaer i dag.
Deltagerne får - før konferencedagen - "gratis" adgang til et onlinemodul med cirka 50 siders spændende læsning med ny viden, værktøjer, guides samt inspiration - en værktøjskasse af metoder, der styrker din evne til at udvælge og formulere dine budskaber kort og præcist.
Deltagerpris: Pga. den store tilslutning til dagen er deltagerprisen kr. 3.000,- (normalpris kr. 8.000,-). Er I 3 deltagere tilbydes en samlet pakkepris á kr. 6.500,- ex moms. Tilmeld dig direkte på http://www.probana.com/KAREN.MEDIESTORM.htm eller på e-mail til morten.logstrup@probana.com
Læs mere her
tags: København, 2013, storm, virksomhed, moms, journalist, kommunikation, pressemeddelelse, værktøj,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar