LG Electronics fortsætter med at udvikle forretningsområdet Business Solutions i Norden og ansætter Per Moesby som Sales Manager for B2B-segmentet i Danmark. Per bliver ansvarlig for at gennemføre LGs globale strategi for B2B-markedet i Danmark, og skabe vækst og udnytte det store potentiale, der foreligger.
Rekrutteringen af Per Moesby som Sales Manager i Danmark er endnu et skridt mod at virkeliggøre LGs globale strategi om at flytte fokus fra at være produktorienteret til at tilbyde løsninger. Målet og visionen er at udvide markedet og tilbyde kunderne nye løsninger, udnytte LGs stærke brand og få genskabt fokus på B2B-segmentet i Danmark.
Vi er utrolig glade for at kunne byde velkommen til endnu en stærk kompetence i vores Business Solutions-team, som skal skabe opmærksomhed på det danske marked. På sigt vil det betyde, at LG vil ligge latent i vores kunders bevidsthed, når et behov opstår, siger Catarina Lindahl, nordisk Salgsdirektør for LG Business Solutions. Per bliver en nøglemedarbejder i vores stræben mod målet, nemlig at rykke fokus fra at være en produktorienteret leverandør til at blive en førende leverandør af løsninger, der modsvarer kundernes behov.
Hos LG Business Solutions indgår produkter, som retter sig mod private, såsom monitors og NAS, samt erhvervsløsninger inden for hotel-tv, Digital Signage og professionelle netværksdisplays. Per Moesby er blevet ansat på et tidspunkt med omfattende ekspansion, hvor den nye globale strategi har fokus på ikke blot at øge markedsandelene inden for B2B-segmentet, men også at udvikle løsningsforslag, der kan imødekomme kundernes behov. LG Business Solutions er et af LGs fem forretningsområder i Norden, som er en af de regioner, hvor strategien har taget fart.
Jeg ser mange muligheder for LG inden for B2B-segmentet på det danske marked og glæder mig til at gøre LGs globale strategi til virkelighed, siger Per Moesby. Der findes et enormt potentiale på det danske B2B-marked for LG med vores anerkendte og stærke brand samt produkter af høj kvalitet. Det skal vi udnytte, når vi udvikler en løsnings- og partnermodel, der gavner både kanalen og slutkunderne, så vi kan ligge godt og solidt i kundernes bevidsthed.
Per har inden sin ansættelse hos LG arbejdet i knap 12 år hos Hewlett-Packard inden for deres Imaging & Print Division, og senest som salgsansvarlig for udvalgte Global Key Accounts inden for samme område. Derfor bidrager Per med mange års erfaring inden for områder som salg, udvikling og implementering af strategier med resultatorienteret fokus på kundernes behov.
Læs mere her
tags: direktør, Danmark, LG, strategi, ansættelse,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar