mandag den 12. september 2011

Konference i Employer Branding

Probana præsenterer en ny konference i Employer Branding.

Konferencen byder på et alsidigt program, hvori fokus vil være, hvordan man som virksomhed strategisk bruger Employer Branding, til fastholdelse og ikke mindst tiltrækning af nye kandidater.

På grund af de små årgange og den øgede konkurrence, er kampen om de bedste kandidater på arbejdsmarkedet spidset til. Man må som virksomhed gøre sig synlig, og tiltrække talenter via nye metoder.

Konferencen om Employer Branding har til sigte, at skabe de bedste værktøjer til, hvordan man som arbejdsgiver får markedsført sin virksomhed. Deltagerne vil få en grundig gennemgang i hvad Employer Branding indebærer, den praktiske implementering herunder andres erfaringer, og nutidige trends i forhold til markedsføring.

Som deltager får man også adgang til et spændende onlinemodul, som naturligvis har fokus på Employer Branding, samt relaterede områder som kommunikation, ledelse og rekruttering.

Konferencen henvender sig til alle som arbejder i krydsfeltet mellem HR, kommunikation og markedsføring.

Konferencen finder sted d. 2. November 2011 på Radisson Blue Royal Hotel i København.

Læs mere om konferencens program, samt de andre spændende uddannelser Probana udbyder på hjemmesiden www.probana.dk

Eller se invitationen her: http://www.probana.com/invitation.employerbranding.htm

Læs mere her

tags: København, markedsføring, 2011, uddannelse, virksomhed, konkurrence, Probana, kommunikation, strategi, arbejdsgiver, arbejdsmarked,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar