Når du søger medarbejdere til at besætte ledige jobs, giver kombinationen af en effektiv medieanalyse og Jobzonens store medienetværk gode kort på hånden. Dette hjælper dig til at komme i mål med en god rekruttering. Når du som kunde går i dialog med en konsulent fra Jobzonen, er det første, der sker, at du får udarbejdet en analyse af det rette mediemiks for din rekrutteringskampagne i en medieplan. Medieplanen giver dig svar på, hvor og hvordan du får mest ud af at annoncere efter nye medarbejdere.
De rette værktøjer er vigtige
I arbejdet med medieplanen er det afgørende at have gode værktøjer til rådighed. Jobzonen bruger blandt andet et webanalyseværktøj fra FDIM Foreningen af Danske Internetmedier - til at få et billede af, hvor på nettet din målgruppe befinder sig. Webanalyseværktøjer analyserer demografien på danske hjemmesider, og det giver et værdifuldt indblik i den danske befolknings færden på nettet.
Ved at vide om din målgruppe er bedst repræsenteret på for eksempel Berlingskes, Politikens eller TV2?s hjemmeside, kan Jobzonen målrette din annoncering bedst muligt. Dermed er Jobzonens anbefalinger af annoncering altså baseret på hårde fakta og ikke på fornemmelser.
Det store medienetværk er din fordel
Medieanalysen er et rigtig godt udgangspunkt for brug af Jobzonens store medienetværk. Via Jobzonens mere end 100 mediepartnere kan du komme i kontakt med over 2,6 mio. jobsøgende, og dermed er størstedelen af den danske arbejdsstyrke dækket. Medienetværket giver dig mulighed for at køre dine kampagner lokalt, nationalt og regionalt.
Der er flere nichemedier repræsenteret i medienetværket, så Jobzonen kan altså dække dit rekrutteringsbehov, hvad enten du er på jagt efter en ufaglært eller om du skal have besat til fagligt højt specialiseret stillinger.
Du er altid velkommen til at kontakte en af Jobzonens konsulenter på 33 95 90 00 og høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig.
Læs mere her
tags: Politiken, TV2, jobsøgende, arbejdsgiver, dæk, værktøj,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar