tirsdag den 17. september 2013

Offentlig kommunikation i virkeligheden

Alle ansatte i det offentlige kommunikerer. Derfor er det så vigtigt, at de alle opfatter sig selv som kommunikatører, og at de har kendskab til de praktiske værktøjer, det kræver at komme ud med sit budskab.

Denne bog er ikke skrevet med kommunikations-medarbejdere som eneste målgruppe, men henvender sig i stedet til alle offentligt ansatte med et ønske om at blive bedre til at formidle et fagligt budskab.

Bogen er skrevet af en række forfattere, der alle har arbejdet praktisk og teoretisk med offentlig kommunikation. Den fungerer som en brugsbog med anbefalinger til håndteringen af såvel intern som ekstern offentlig kommunikation. Den er struktureret og skrevet i et sprog, så alle dvs. ledelsen såvel som den menige kommunikatør kan være med. Det er således ikke den faglige baggrund, der er fællesnævner for bogens læsere, men at de alle er offentligt ansatte med en interesse i at forbedre deres kommunikationsfærdigheder.

Bogen er udkommet og kan bestilles på www.djoef-forlag.dk

Offentlig kommunikation i virkeligheden
Karsten Pedersen (red.)
1. udgave 2009
70 sider, hæftet
Pris kr. 120,- (inkl. moms)
Handelshøjskolens Forlag

http://www.djoef-forlag.dk/vare/8762903535

Læs mere her

tags: 2009, Handelshøjskolen, moms, kommunikation, sprog, forfatter, værktøj, Forlag,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar