Viden er det vigtigste råstof bag virksomheders succes. Når vi vil udnytte virksomhedens og medarbejdernes viden bedre, er videnstrategien et nødvendigt fundament.
Videnstrategien er ledelsens mål for, hvordan viden skal håndteres, og hvad der skal gøres for at forbedre innovation og videndeling: Hvilke krav stiller det til ledelse, processer, teknologi og kultur
Netværket knowledgemanager.dk sætter videnstrategien på dagsordenen på et temamøde. På mødet præsenteres praktiske erfaringer med videnstrategier fra Kromann Reumert, MTHøjgaard, Danmarks Radio og Patent og Varemærkestyrelsen.
Mødet finder sted den 6.5.2004 kl. 13–17.30 på Gentofte Hotel, Gentofte. Mødet er åbent for alle. Deltagelse koster 200 kr. (ex. moms).
Læs mere her
tags: Danmark, Danmarks Radio, roman, virksomhed, teknologi, moms, strategi, innovation, Højgaard,
Ingen kommentarer:
Send en kommentar