onsdag den 7. maj 2014

Dagens nyheder - Læs bla. om Min familie er en del af mig, og hvis jeg ikke sætter den først, kan jeg ikke fungere på arbejdet.

Finanskrisen gør ondt i arbejdslivet
Op gennem finanskrisen er der sket en tredobling af danskere med ondt i arbejdslivet, viser ny undersøgelse. Vigtigt, at virksomhederne sætter sig nye mål efter sparerunder.Foto: Colourbox / frit
Læs mere her

Trivsel er kommet højt på dagsordenen hos Danfoss
Ny stresspolitik er et af de tiltag, Danfoss har sat i gang for at fremme trivslen.
Læs mere her

Detailveteranen vender tilbage
SuperBrugsens nye direktør, Kenneth Pedersen, vender tilbage til den virksomhed, han startede i for snart 25 år siden.
Læs mere her

Rejsekortet virker latterligt forældet i dag, hvor mobilen vinder frem som betalingsmiddel.

Læs mere her

Min familie er en del af mig, og hvis jeg ikke sætter den først, kan jeg ikke fungere på arbejdet.

Læs mere her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar